Új nevünk:

iMester.hu

info@iphone-service.hu

06706669966
Brenner János u. 27.
iPod szervíz

Rendelés menete

 

 

Megrendeléseket a 06706669966 vagy az info@iphone-service.hu címre küldjétek!

 

1. A rendelés leadásához az alábbi lépéseket kell megtenni:

2. A fenti elérhetőségek egyikén jelezni kell a készülék típusát, pontos hiba leírást.

3. Ezután egy általában hozzávetőleges árat tudunk csak mondani, melyet egy INGYENES bevizsgálás (árajánlat) követ.

4. A hibás készüléket a 9700 Szombathely Brenner János utca 27.. című felvevőponton lehet leadni időpont egyeztetéssel!

5. A várható elkészülési idő a legtöbb esetben 24 óra alatt értendő, amennyiben nincs raktáron alkatrész, maximum 72 óra.

 

Javítási feltételek:

 

A Munkalap egyben átvételi elismervényként szolgál, kérjük minden estben ellenőrizze az adatokat. Az elírásokért felelősséget nem vállalunk.

Kérem, a Megrendelő minél pontosabban definiálja a hibát.

A hibás készülék javítására árajánlat 15 napig érvényes. A megrendelő írásbeli vagy szóbeli megerősítését követően elkezdjük a javítást.

Átvételkor a nem észlelt károsodások (beázás, szoftveres vagy nem látható fizikai sérülések, szakszerűtlen javítás) rögzítésének hiánya nem zárja ki átvételkor való meglétét. Szoftverhibából adódó készülék-használhatatlanság nem zárja ki az esetleges hardverhibát, ekkor alkatrészcsere is felmerülhet.

Hibás működésből fakadó adatveszteségért felelősséget nem vállalunk, szervizelés során az adatok elveszhetnek.

A beépített alkatrészekre minimum 30 nap jótállást biztosítunk. kivétel: idegen beavatkozás, nem megfelelő üzemeltetés, szakszerűtlen kezelés, szoftveres módosításokból eredő hibák.

Az árajánlat után tájékoztatjuk a Megrendelőt a várható elkészülési időről, ez azonban tájékoztató jellegű, nem bír kötelező erővel, indokolt esetben Szolgáltató jogosult azt meghosszabbítani. Általános esetben a vállalási határidő 5 munkanap.

A javított készüléket csak munkalap ellenében tudjuk visszaadni. Amennyiben ez elveszett, csak abban az esetben áll módunkban kiadni, ha igazolni tudja, hogy bizonyosan ő adatai szerepelnek a munkalapon illetve hivatalos meghatalmazással lehetséges.

Amennyiben a javítás illetve munkadíj nem kerül kiegyenlítésre, a Ptk. 397. § (2) bekezdése alapján a birtokunkban lévő készüléken fennálló törvényes zálogjogunk alapján, a Munkalapon szereplő tételeket nem áll módunkban visszaszolgáltatni.

A Szolgáltató kizárja a felelősséget az elmaradt hasznokért, illetve a használatkiesésből eredő esetleges károkért továbbá a közvetett és/vagy következménykárok vonatkozásában is.

A jótállási igény a Munkalappal vagy Garanciajeggyel érvényesíthető. A Szolgáltató által kiadott Munkalap a Kormányrendelet hatálya alá tartozó esetekben jótállási jegynek is minősül, mely jótállási jegyben foglaltak a fogyasztónak a törvényből eredő jogait nem érintik.

A jótállási jegy átadása és kitöltése önmagában nem eredményezi a 249/2004. (VII.27.) Kormányrendelet szerinti, bármilyen egyéb önkéntes jótállás vállalását, amennyiben a Megrendelő a Ptk. szerint nem minősül fogyasztónak és amennyiben a szervizmunkát a szerviz szavatosság, vagy jótállás keretében végezte.

A 2003 novemberében megváltozott fogyasztóvédelmi törvény értelmében a szerviznek nem kötelező cserekészüléket biztosítania.