Új nevünk:

iMester.hu

info@iphone-service.hu

06706669966
Brenner János u. 27.
iPhone javítás Szombathely

Rólunk

 

 

iPhone Szerviz Vas megye Szombathely

Történetünk egészen 2008-ig nyúlik vissza, hisz ekkor csöppentünk bele a mobiltelefonok javításába. Akkor még a hazai piacon egyeduralkodónak számító Nokia telefonokat javítottuk kezdetben hobbi szinten, illetve más szervizeknek bedolgozva. Az ezt követő egy-két év jelentősen átrendezte a piacot, az iPhone 3G magyarországi megjelenése új perspektívákat hozott, ennek köszönhetően született meg az elhatározás egy független szerviz elindítására, melynek tevékenységét iPhone-ok javítására szerettük volna kiélezni. Az ötlet megvalósításához az Európai Unió és Magyarország kormánya is hozzájárult, mégpedig a Fiatalok vállalkozóvá válásának támogatása a Nyugat-Dunántúli régióban” elnevezésű projekt által, ahol 3 millió forint vissza nem térítendő támogatást nyertünk. Ennek eredményeként 2014. június 11én az iMester Mobiltelefon Szerviz Szombathely megkezdte önálló működését. A pályázat keretében megvalósult technológiai fejlesztésről aTechnológiai fejlesztés” menüpontban olvashatsz.

 

És hogy miért minket válassz? Az Apple okos-telefonjára jellemző, hogy évente csak egy új típust dobnak piacra, emiatt rendkívül jó az alkatrész ellátottsága. Részben ennek is köszönhető, hogy szervizünk az ilyen márkájú mobiltelefonok és kommunikációs eszközök javítására szakosodott. Alapvetően a hibák két fő csoportját különíthetjük el:
- Szoftveres
- Hardveres (1-2 és 3-4 szintű javítások)

Bár igyekszünk rövid határidővel vállalni a javításokat, de fontos, hogy mi nem vagyunk gyorsszerviz, célunk nem a lehető legrövidebb idő alatt a legnagyobb haszon szerzése. Épp ezért nem használunk silány minőségű alkatrészeket, minden egyes javítandó eszközt sajátunkként kezelve, teljes odaadással javítunk és probálunk meg ugyanolyan állapotba hozni, mint amilyennek azt új korában az Apple mérnökei megálmodták!

A hardveres javítások során garantáltan jó minőségű alkatrészek kerülnek beépítésre, szakvizsgával rendelkező műszerészünk munkáját pedig speciális célgépek segítik, mindennek köszönhetően nagyfokú precizitás és kiváló minőség jellemzi tevékenységünket.  Rengeteg iPhone-ba leheltünk már újra életet a legkülönfélébb hibákat javítva, legyen az kijelzőcsere, antenna probléma, beázás, illetve esztétikai hibás, törött, horpadt hátlap cseréje. A hibák többsége - melyekkel találkozunk javításaink során - az a nem rendeltetésszerű használatból ered, többnyire leejtés és beázás miatt következik be. Nem győzzük hangsúlyozni, egy jó tok illetve kijelző védő fólia, sok bosszúságtól kímelhet meg titeket. Mi ebben is tudunk segíteni.

Az első iPhone-ok megjelenése óta üvegből készülnek az érintőképernyők (magas karcállósága miatt), és évről évre újítanak valamit az úgynevezett "Gorilla Glass" néven elhíresült képernyőn, de mindhiába, mivel az üveg alapvetően rideg anyag, az ütéseket nem képes elnyelni és könnyen törik. Az iPhone kijelzők a 3GS óta gyárilag egybe vannak ragasztva, így azok nem cserélhetők külön, ez pedig sajnos megdrágítja a cserét. Természetesen az összes iPhone modellben meg tudjuk oldani a kijelzőcserét.

A home gombok esetén a legjellemzőbb hiba, hogy nehezen, vagy egyáltanán nem reagál a nyomásra. Főleg az iPhone 4S előtti modellek esetében fordul elő és a hiba abból fakad, hogy nincs rendesen szigetelve a nyomótányér a fólián ellátott érintkező felület szélén, ezáltal oxidálódik, rosszabb esetben nedvesség juthat közéjük, így egyáltalán nem tudja zárni az áramkört. Ilyen esetben a home gomb cseréjével megoldódik a probléma, az összes kapható modellen el tudjuk végezni ezt a típusú javítást is.

Hangszóró problémát jellemzően a koszosodás illetve a nedves folyadék beszivárgása okozza. Ezen alkatrész cseréje nem túlzottan költséges, érdemes ráfordítani, hogy visszakaphassuk kedvenc telefonunk eredeti hangját, mind beszédhangszóró illetve csörgőhangszóró tekintetében.

Hálózati hibák jeltkezhetnek minden típusnál, ezek általában nem csak egyszerű antenna cserét jelentenek, ezen készülékeket komolyabb kivizsgálást igényelnek. A hiba feltérképezése után azonnal értesítjük Önt a hibáról és a várható javítási költségről, ekkor pedig Ön eldöntheti, hogy kéri-e a javítást. Egyébként minden olyan esetben így járunk el, amikor nem tipikus hibákról van szó és a javítási költség előre nem meghatározható.

Wifi hibák általában ázás vagy esés következtében jelentkeznek, itt a megoldást a Wifi modul cseréje jelenti a tratós megoldást. Sok helyen csak rámelegítenek az IC-re, bízva abban, hogy tartós megoldást érnek el, de ez sajnos csak ideig óráig működik.

iPadek tekintetében a legtöbb hiba a nagy felülető érintő képernyő törése. Az iPhonokkal ellentétben itt a kijelző és az érintőképernyő nincs összeragasztva, álatlában az LCD nem is szokott sérülni, bár volt már rá példa, hogy azt is cserélni kellett. Ezen kívül gyakoriak a beázások, vagy az akkumulátor túlmerülése, melynek következtében nem lehet bekapcsolni a készüléket.

Természetesen ha az iPod-od romlott el, ránk akkor is számíthatsz. A leggyakoribb hibák az elöregedett akkumulátorok, a betört, befolyt LCD kijelzők valamint a csatlakozó dugók kontakthibája. A legtöbb említett esetben tudjuk orvosolni a problémákat, viszont az alkatrész ellátottság manapság inkább más modellekre fókuszálódik, így a javítás időtartama ezen készülékek esetén hosszabb lehet..

Végül ejtsünk néhány szót a beépítendő alaktrészekről. Utángyártott vagy eredeti? Ez a kérdés újra meg újra felmerül a javításaink során, ezért tisztázzuk most ezt a kérdést! Az Apple NEM ad el gyári alkatrszéketet, egyben cseréli a készülékeket a legtöbb esetben (érvényes garancia esetén). Gyári alkatrészhez úgy juthatunk, hogy bontásra ítélt készülékekből kiszerelik. Ebből következik, hogy minden szervizben 99%ban utángyártott alkatrészekkel találkozhatunk. DE! Azt utángyártott alkatrészek esetében sem mindegy a minőség, ugyanis a beszállítóknál többféle minőségi kategóriából lehet választani: 1. Gyári bontásból érkező, 2. Grade A (ez a gyárival megegyező minőség), 3. Gyári alkatrészek amik szépséghibásak vagy LCD-nél pixelhibás lehet, 4. Grade AA (a gyárinál gyengébb minőségű), 5. Grade AAA (Ezt már nem is nagyon gyártják a silány minősége miatt). Sajnos nagyon sokan az internetről rendelnek olcsó alkatrészeket, és a beszerelésnél jönnek rá, hogy egyáltalán nem vagy csak részben működnek (rengeteg lila színű LCD kijelzővel találkoztunk iPhone 4-nél, ami az utángyártott rossz minőségű LCD kijelző következménye és még sorolhatnánk). A legtöbb termék nálunk gyári bontásból származó vagy Grade A-s, ami a gyárival megegyező minőséget jelenti.

FONTOS! Meghibásodott készüléked, ne próbáld meg házilag megjavítani (főként Youtube videók alapján), rengeteg ilyen készülékkel találkozunk, nap mint nap, és átlalában csak rosszabb lesz a helyzet, mint azelőtt. Ha még érvényes garanciával rendelkezik, és a hiba nem törés vagy beázás következménye, akkor keresd fel az Apple-t a garancia érvényesítése végett. A nem garanciális esetekben pedig fordulj hozzánk bizalommal.

  • Cégadatok: Kocsis Áron e.v.
    Adószám: 66674773-1-51
    Székhely: 9700 Szombathely Pázmány Péter Krt. 30. II/12.